CUM PLĂTESC?

Modalitățile de plată acceptate pe website-ul https://poartaautomata.ro/ sunt următoarele:

1. Plata online cu CARDUL BANCAR

Plata online cu cardul bancar este valabilă pentru toate produsele prezente în website (https://poartaautomata.ro/):

2. Plata prin numerar

La livrarea comenzii prin posta/curier rapid poți achita contravaloarea prin ramburs.

3. Transfer bancar

Poți efectua un transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail.

4. MODALITĂȚI DE LIVRARE

Livrarea produselor comandate online se face prin firma de curierat rapid.

Comenzile plasate până în ora 13:00 se vor livra în maxim 24 de ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate după ora 13:00 se vor livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.

Taxa de livrare este de 18 lei pentru comenzi de pana la 299 lei.

Livrarea este gratuită pentru orice comandă începând cu suma de 300 lei.

5. POLITICA DE RETUR
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

6. Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv printr-un e-mail la adresa: office@poartaautomata.ro, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare în termen de 30 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data comunicării deciziei de renunțare la cumpărare, în aceeași stare în care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit). Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi de client infante de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, conform legii, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de renunțare la cumpărare în modalitățile anterior prezentate. Cu toate acestea, daca termenul se împlinește fără a exista dovada returnării produselor de către client în termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de renunțare la comanda, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise către noi. Daca produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca și noi, ne rezervăm dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produselor ca second-hand sau resigilate, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.

7. Date firma

Nume: POARTA AUTOMATA S.R.L.
Adresa:MUN. PIATRA NEAMT, STR. PRIVIGHETORII, MR.10,
BL B8, SCARA B, AP.13, JUDET NEAMT
Cod unic de înregistrare: 45579388
Nr. Reg. Comerțului: J27/145/2023
Banca: ––
IBAN: ––
Telefon: +40 746 777 778
Email: Plătitor TVA: NU